✿ღ✿ شبگرد تنها ✿ღ✿






درد و دل


آثار بجا يك عاشق


نويسنده


دوستان


دوستان عاشق


موضوعات :


آمار وبلاگ :

طراح قالب:


لوگوي دوستان


كد جاوا :



 

این ها اشک نیست
...!!!

باور کن!!!

کمی
فقط کمی
نگاهم باران خورده است....
نه
دلگیرم...
نه
غمگین...

فقط""
***خیلی دوستت دارم***



نظرات شما عزیزان:

غریبه
ساعت22:44---14 مهر 1390
✿ღ✿ مرسي من عاشق شعراي محسن چاووشي هستم

محسن
ساعت20:52---14 مهر 1390
وقتی با منی ، خود را احساس می کنم

وقتی برای تو تلاش می کنم

هستم

وقتی به یاد توام

هستم

برای همین است

که دوستت دارم

با

تو هستم


✿ღ✿ ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده: ✿ღ✿ ستاره ✿ღ✿ مورخ: پنج شنبه 14 مهر 1390برچسب:, در ساعت: 16:22
|+|

کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد